[Review] Crema hidratanta de zi - Apidava

Pentru ca azi dimineata am terminat crema hidratanta de zi cu miere, propolis si ceara de albine de la Apidava si pentru ca ma gandeam despre ce sa scriu in postarea despre favoritele lunii februarie, mi-am adus aminte ca am ramas datoare cu un review al acestei creme, asa cum am promis in articolul despre Preferatele lunii ianuarie


In sezonul rece este recomandat sa schimbam un pic produsele destinate ingrijirii tenului si sa alegem variante cu o putere de hidratare cat mai mare. Am inceput sa folosesc aceasta crema in toiul iernii (undeva spre sfarsitul lunii decembrie) si chiar eram curioasa cat de hidratanta este. Acum ca am terminat-o pot spune ca a facut fata cu succes, insa trebuie sa specific faptul ca momentan petrec mai mult timp in casa, deci tenul meu nu a fost expus frigului sau schimbarilor de temperatura specifice (de la frigul de afara la caldura din casa si invers).

Impresii:

  • are consistenta semi-densa, usor de distribuit pe intreaga fata, fara sa fie necesar un masaj prelungit;
  • se absoarbe rapid in piele, iar tenul nu ramane gras; din acest motiv, constituie o buna baza de machiaj;
  • are acelasi miros dulceag de mosc, oarecum amestecat cu ulei, dar nu persista in mod suparator; 
  • nu am avut niciun fel de reactii adverse, nici cosuri sau puncte negre;
  • ingrediente putine si prietenoase:
  • produsul vine sigilat;
  • desi are 30 ml, m-a tinut aproape trei luni, in conditii de utilizare aproape zilnica;
  • un minus pentru faptul ca nu are SPF, deci nu am folosit-o decat in zilele in care nu am iesit din casa;
  • minus si pentru ambalaj: borcan transparent cu filet prost. Stiu ca un recipient bun creste pretul produsului, insa deja stie toata lumea ca este mai important sa ai un mod de aplicare igienic, iar ingredientele sa nu fie alterate de lumina. Nu mai zic de filetul ala, ca am scapat borcanul de cateva ori, de ma si mir ca nu s-a spart...
Concluzie:
  • cred ca este o crema hidratanta potrivita pentru orice tip de ten;
  • avand in vedere ca nu are SPF, poate fi folosita si noaptea.
Disponibilitate:
  • borcan transparent de 30 ml;
  • pret: 15 ron;
  • de cumparat online aici, sau la diferite targuri. 





Comentarii

  1. Mai tii minte care era termenul de garantie la ea? Ma tenteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu, dar ia vezi pe site-ul lor, ar trebui sa scrie la descriere ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare